DOMŮHRABLOGSLEVADOTAZYCENÍKMAPAKONTAKT

BLOG



Desatero

.. aneb jak poznat dobrou únikovku ..



1. Milý, příjemný, vtipný, ochotný průvodce, bez něj to prostě nepůjde.
2. Nemíchat jablka s hruškami, věci co k sobě patří, musí být jasně k sobě.
3. Jednoznačnost, prostě pokud má něco více řešení, je to špatné.
4. Tajná místnost, bez ní to není ono.
5. Nápad, něco, co jinde nenajdete.
6. Žádná čísla v šuplíku, prostě pokud je nějaký zámek, mělo by se na něj přijít, ne ho jen najít. Stejně tak šifry z učebnice šifer pro skauty nejsou zrovna super.
7. Atmosféra, kulisy, pomůcky, hráč by měl vidět, že si autoři dali práci.
8. Neutnout konec, časomíra je fajn, ale když hra skončí v půlce, nikdy si hráči neodnesou ten správný zážitek. A prodej minut navíc považuji za vydírání.
9. Vtip, prostě luštění něčeho by nemělo vést jen k cíli, ale i k pobavení. Cesta, na jejímž konci je napsáno „Tudy ne přátelé :-D“, je povolena.
10. Bezpečná, bohužel už dnes velmi omílaný termín.