Rozmohl se nám tu takový nešvar, hráči zlobí.
Hlavně nečtou pokyny. U her, kde je to součást hry je to problém. Přijdou nepřipraveni a vlastně si tím sami kazí zážitek.
Nebo přijdou s propadlým voucherem. Naše akceptujeme, ale ty od našich partnerů, s nimi vůbec nic neuděláme. A zákazník se pak diví, že po něm chceme peníze.
Pozdní příchod nám také dělá velké komplikace. Hry na sebe navazují a když se natáhne jedna hra, další hráči musí čekat.
Takže budeme muset být přísnější.
- Vouchery proto prosím pište předem do rezervace (stejně to většina z Vás dělá)
- Choďte včas 10 minut předem (stejně to většina z Vás dělá), ale pokud navazuje další hra, zkrátíme Vám čas
- Hlavně rušení rezervací telefonicky, opakuji telefonicky. Mail čteme 1x denně, a hlavně nejsme na jednom místě a předat si někdy zprávu není hned.
Děkujeme, když to pochopíte.
Naše hry děláme pro radost, pracujeme, studujeme a chodíme tam ve svém volném čase, protože nás to baví. Nesedíme tam a nečekáme, až přijde zákazník. Prosíme tedy i o trošku tolerance v tomto ohledu. Stane se nám, že něco pomotáme, ale pak vždy nabídneme omluvu a adekvátní náhradu. Prostě to tak cítíme.
POZOR - tento blog je pro pár jedinců, opravdu pár, jen jich tak nějak poslední dobou je trošku víc, tak jsem to napsat musel. Většina z Vás se jde pobavit a odejde doufám v tomto ohledu uspokojena. Samozřejmě se člověk nezavděčí všem, ale myslím, že můžeme být hrdí na to, co jsme vybudovali a Váš úsměv na konci hry je největší odměnou. A otázka: "Kam na ty blbosti chodíte?" také potěší.